Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky +GPDR
Blog
Jak zvolit správný materiál pro ložní prádlo
24.11.2021
Jak zvolit správný materiál pro ložní prádlo
Pro Váš kvalitní spánek nejsou jen důležité trendy, ale hlavně záleží na tom v čem se sami cítíte dobře a co od ložního prádla očekáváte . A to vše ov... číst celé
Lůžkoviny jak je vybrat ať máte kvalitní spánek
24.11.2021
Lůžkoviny jak je vybrat ať máte kvalitní spánek
Kvalitní spánek regeneruje tělo i duši. Většina lidí prospí přibližné třetinu života, ale výběru lůžkovin věnuje poměrně málo pozornosti. číst celé
Velikosti ponožek a jejich kvalita
24.11.2021
Velikosti ponožek a jejich kvalita
Firma Bonastyl pro Vás vyrábí České a kvalitní ponožky a punčocháče. číst celé
Zobrazit všechny články
Chci zasílat Newslettry

Newsletter  bude odesílán na Vámi zadaný kontaktní e-mail. :)

Obchodní podmínky výhradně pro sortiment ALtens

V případě jakýchkoliv nejasností, doplňujících dotazů nebo požadavků na realizaci neváhejte kontaktovat provozovatele Obchodu Světlu Uhrákovou na tel. čísle +420 778 743 310, e-mailové adrese duhovelatky@seznam.cz .

Dne 25. 5. 2018                 

Obchodní podmínky

Vítám vás v mém internetovém obchodě Duhové látky, specializujeme se na výrobu ložního povlečení, hetelového vybavení, vybavení do postýlek pod značkou ALTENS a prodej metráže. Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.duhovelatky.cz a jsou platné od 1.1.2014 v souladu s novým obchodním zákoníkem.

Provozovatel eshopu:
Světla Uhráková 
Větřkovice 55 
Větřkovice 747 43 
ČR
IČ 655 109 09
nejsem plátce DPH

info@duhovelatky.cz

Od 1.3 2017 se veškeré platby provádějí převodem na účet 2336687183/0800 a to i při zasílání na dobírku, to znamená že v případě České pošty vždy používejte SLOŽENKU typu C a zadávejte vždy č.ú, aby byli peníze převedeny na účet nikoliv adresátovi do ruky. Děkujeme.

Všeobecné informace:

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, mimo nákladů na doručení zboží. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Veškeré fotografie uváděné na eshopu odpovídají nabízenému zboží s možností drobné barevné odchylky v závislosti na možných úpravách v grafickém programu.

 

Jak nakupovat:

1. Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol "nákupního košíku" v detailu vámi vybraného zboží.

2. Po ukončení výběru zboží klikněte na nápis "Nákupní košík" v pravém rohu obrazovky. Košík můžete vysypat, nebo přejít k podkladně.

3. Zvolíte způsob platby a dopravy a objednávku potvrdíte tlačítkem "Odeslat objednávku".

Po odeslání objednávky vám přijde na vámi uvedenou mailovou adresu automatické potvrzení objednávky. Od nás pak ještě obdržíte mail s poděkováním a potvrzením, že jsme vaši objednávku přijali a s podklady k platbě při volbě platby předem. Při objednávce s volbou odeslání na dobírku obdržíte mail s podklady k platbě za dopravné s dobírkou. Poté bude vaše objednávka vyřízena a odeslána, kdy při převzetí zákazník uhradí již jen cenu zboží.  Pokud úhradu dopravného s dobírkou neobdržíme, nebude objednávka vyřízena. 

 

Pokud potvrzující email nepřijde, kontaktujte nás prosím na tel. 778 743 310 nebo na emailu duhovelatky@seznam.cz .Budeme vás kontaktovat v co nejkratším čase.

 

Doručování zboží:

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 14-30 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Pokud se jedná o šité zboží a je uvedeno „skladem“, znamená to, že prodejce má ihned k dispozici materiál ke zhotovení daného výrobku, tudíž se zavazuje toto zboží zhotovit max. do 14-60 dnů od přijetí platby v případě objednávky s platbou předem, v případě dobírky od úhrady dopravného s dobírkou. V případě, že zboží skladem není, platí dodací lhůta uvedená prodejcem, u šitého zboží tato lhůta znamená dobu nezbytnou k objednání materiálů na zhotovení výrobků. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval a případné vady bezodkladně reklamoval.

 

Jestliže prodejce nemůže nemůže odbavit celou objednávku v jedné zásilce, může kupující zvolit možnost rozdělení objednávky do dvou zásilek, přičemž u druhé zásilky již poštovné/dopravné nehradí.

 

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu v balíku společně s objednaným zbožím. V případě, že zákazník zvolí typ zásilky, která neodpovídá, bude toto upraveno prodejcem a kupující bude informován o typu zásilky a výši adekvátního poštovného nebo dopravného.

 

Převzetí zboží:

Kupující nebo příjemce zboží má povinnost zkontrolovat neporušenost obalu. Při zjevném poškození obalu má kupující právo zásilku odmítnout přijmout a je povinen neprodleně zásilku reklamovat u přepravce sepsáním reklamačního protokolu a o této skutečnosti informovat prodejce. Pozor, přepravní společnosti uznávají reklamaci pouze do 24 hodin od doručení zásilky, na pozdější reklamace neberou zřetel a odmítají odpovědnost.

 

Při volbě odeslání na dobírku je kupující povinen uhradit přepravci uvedenou cenu zásilky buď hotově nebo v případě kurýra i platební kartou, umožňuje-li to.

 

Nepřevezme-li zákazník zásilku odeslanou na dobírku a tato se vrátí zpět, prodejce má právo požadovat úhradu vzniklých nákladů spojených s odesláním zásilky, se znovunaskladněním a kontrolou nepoškozenosti zboží.

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14-ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

 

Zboží šité na zakázku nelze dle zákona vrátit. 

 

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.

 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíšeno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

Práva a povinnosti z vadného plnění:

Jakost při převzetí

 

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

 

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

 

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy(bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace:

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Ochrana osobních údajů:

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

Prodávající se zavazuje neposkytnout osobní údaje kupujícího třetí osobě s výjimkou přepravce, který zásilku doručuje. Jedná se převážně o telefonický kontakt nutný pro spojení s kupujícím pro doručení zásilky.

 

Řešení sporů:

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Ostatní:

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014

Obchodní podmínky

Vítám vás v mém internetovém obchodě ALTENS.CZ, kde naleznete hlavně výbavičky do postýlek, polštářky a jiné zboží s výšivkou, ale také ostatní zboží pro miminka, hračky, galanterii, oblečení a jiné... Uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.altens.cz a jsou platné od 1.1.2014 v souladu s novým obchodním zákoníkem.

Provozovatel eshopu:
Světla Uhráková 
Větřkovice 55 
Větřkovice 747 43 
ČR
IČ 655 109 09
nejsem plátce DPH

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.altens.cz 

info@altens.cz

Od 1.3 2017 se veškeré platby provádějí převodem na účet 2336687183/0800 a to i při zasílání na dobírku, to znamená že v případě České pošty vždy používejte SLOŽENKU typu C a zadávejte vždy č.ú, aby byli peníze převedeny na účet nikoliv adresátovi do ruky. Děkujeme.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Altens.cz, Uhráková Světla , se sídlem Větřkovice 55, Větřkovice 747 73 , identifikační číslo: 655 109 09, zapsané v úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • 3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • 3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  • 3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.

3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. cena zboží a Platební podmínky

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • 4.1.1. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • 4.1.2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. , vedený u společnosti (dále jen „účet prodávajícího“);
  • 4.1.4. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému;
  • 4.1.5. bezhotovostně platební kartou;

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

 

5. odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • 5.1.1. o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • 5.1.2. o dodání zboží, které nemá původní obal, je použito
  • 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
  • 5.1.4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • 5.1.5. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • 5.1.6. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • 5.1.7. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • 5.1.8. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno nebo oznámeno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

5.3.  Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek.

5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté pouze za zboží (výdaje za platbu a dopravu hradí kupující a to i v případě nevyzvednutí objednávky) od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 

  • Pokud kupující zašle vrácené zboží žpět a zboží dojde dodavateli poškozeno z důvodu nevhodného zabalení či jiného důvodu. Kupující je povinen uhradit částku spojenou s náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. Kupující hradí náklady spojené s vrácením zboží.

 

6. přeprava a dodání zboží

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Expedice objednávky je 2-21 prac. dnů. Před převzetím zásilky zkontrolujte, jestli není obal poškozen, nebo nebyla otevřená zásilka.
I přes neporušení obalové vrstvy a vnější krabice, vždy zboží v zásilce zkontrolujte, zda nedošlo k poničení zboží přepravou.
K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - poté nelze tuto reklamaci uznat !

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 
I přes neporušení obalové vrstvy a vnější krabice, vždy zboží v zásilce zkontrolujte, zda nedošlo k poničení zboží přepravou.
K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - poté nelze tuto reklamaci uznat !

V případě, že Vaše objednávka bude obsahovat nábytek a objemné zboží , vyčkejte na nový náhled faktury, která bude upravena o přepravné!!!
PŘEPRAVNÉ NÁBYTKU – objemného zboží 
Nábytek v Kč 
Junior postele bez šuplíku 140x70 216,00 Kč   
Junior postel s šuplíkem 140x70 325,00 Kč       
Junior postel od 160cm a výš bez šuplíku PPL SPRINT 434,00 Kč    
Junior postel od 160cm a výš s šuplíkem PPL SPRINT 483,00 Kč      
Junior postel od 160cm a výš bez šuplíku s matraci PPL SPRINT 725,00 Kč 
Junior postel od 160cm a výš s šuplíkem a matrací PPL SPRINT 797,00 Kč 
Komoda 362,00 Kč 
Regál PPL Sprint 604,00 Kč 
Skříň PPL Sprint 604,00 Kč 
Matrace nad 160cm 1ks 350,00 Kč 
Matrace nad 160cm 2ks 483,00 Kč 
Matrace nad 160cm 3ks 604,00 Kč 
Zahradní nábytek 362,00 Kč 
Matrace
bal.max. 2 Ks v jednom balíku do rozměru stanovených přepravcem (matrace 120x60 nebo 140x70) UPOZORNĚNÍ !!! = max – nejdelší strana zásilky s max. délkou 150 cm a zároveň
součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 300 cm. Pokud jsou tyto
rozměry překročeny, budou matrace zabaleny tak, aby nebyla zásilka účtována jako
nadrozměr. Pokud dojde k překročení, vyhrazujeme si právo toto zboží neodeslat a
kontaktujeme zákazníka, aby si objednal vlastní svoz, nebo takovou zásilku doúčtujeme 303
Kč/bal s DPH. DOPORUČUJEME VLASTNÍ SVOZ !
Ostatní objemné zboží (křehké)
Jídelní dřevěné židl. Max.2 ks společně 

Uvedené ceny za přepravu jsou včetně DPH.
 

7. Práva z Vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • 7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8. další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. ochrana osobních údajů

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • 9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • 9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. Doručování

11.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.

11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

11.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování , adresa elektronické pošty , telefon.

13. Reklamace

Záruční doba je na každý nový výrobek 24 měsíců. Klient je povinen po doručení a převzetí naší zásilky kurýrem zboží zkontrolovat. Případné poškození je třeba nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty veškeré náklady spojené s reklamací zásilky nese odběratel. Reklamace se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo skryté výrobní vady, které se projevily při používání výrobku. Na mechanické poškození, které vznikly nešetrným zacházením jako například zlomené plastové části se záruka nevztahuje. Reklamace řešíme následujícím způsobem: v případě reklamace závady na produktech náklady na doručení reklamovaných výrobků snáší odběratel. V případě reklamace některé části výrobku (střecha, kolo, odnímatelný potahový materiál ...) nám tuto část odesíláte Vy (na své náklady). Reklamaci nám vždy třeba předem nahlásit, následně se dohodneme na způsobu jejího řešení. Ke každé reklamaci požadujeme originální záruční list k výrobku spolu s řádně vypsaným reklamačním protokolem (pokladní doklad není potřeba zasílat). U zboží z ceníku ostatní kočárky kde si zabezpečujete vlastní přepravu je třeba. abyste si na případnou reklamaci zaslali všechny části / větší i menší / na vlastní náklady.

UPOZORNĚNÍ: K reklamaci je vždy třeba zaslat záruční list, doklad o zakoupení zboží a podrobný popis závady. Pokud ke výrobku neuvedete popis závady může to řešení reklamace značně zkomplikovat a prodloužit!

Adresa pro zaslání reklamací: info@altens.cz , nejlépe zanechte zprávu prostřednictvím sms na čísle 778 743 310 děkujeme.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014

GDPR informace

Informace o ochraně osobních údajů

Náš obchod, jehož provozovatelem  je fyzická osoba podnikající dle zákona č. 455/1991 Sb., živnostenského zákona, Světla Uhráková, IČ 655 109 09, sídlem Větřkovice 55, Větřkovice 747 43 (dále jen „Obchod“), v rámci všech oblastí své činnosti postupuje v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „Nařízení“).

Abyste mohli využívat služeb našeho Obchodu, musíme zpracovávat některé Vaše osobní údaje. Dle Nařízení jsme tzv. správcem, který určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů fyzických osob, které využívají služeb našeho Obchodu v rámci předmětu našeho podnikání. Tyto údaje zpracováváme v souladu s právními předpisy a morálkou. Zpracování se uskutečňuje na základě základních důvodů (právních titulů) zpracování, a to za konkrétním účelem, přiměřenými způsoby, formami a v přiměřeném rozsahu. Vaše osobní údaje náležitě chráníme a zpracováním se snažíme zasahovat do Vašeho soukromí jen v nezbytně nutné míře. Osobní údaje uchováváme jen po omezenou dobu, poté je likvidujeme. Se zpracovateli osobních údajů, jejichž služeb využíváme, máme ochranu osobních údajů upravenou smluvně. Vaše osobní údaje zpracováváme jen v rámci území EU, do zemí mimo EU je nepředáváme. Vyžadují-li to právní předpisy, zpracováváme Vaše osobní údaje pouze na základě Vašeho souhlasu, který můžete kdykoliv odvolat. Využívat našich služeb však můžete nezávisle na udělení tohoto souhlasu.

Vaše osobní údaje zpracováváme korektně a transparentně. Za tímto účelem jsme vypracovali Vnitřní předpis o ochraně osobních údajů, podle kterého při zpracování postupujeme. Na dotaz Vám srozumitelnou formou poskytneme relevantní a aktuální informace o tom, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme a jakým způsobem se tak děje (právo na přístup k osobním údajům). V případě nepřesnosti nebo neúplnosti Vaše osobní údaje opravíme (právo na opravu), na Vaši žádost a v oprávněných případech jejich zpracování omezíme (právo na omezení zpracování) nebo je vymažeme (právo být zapomenut). Proti našemu zpracování můžete kdykoliv vznést námitku (právo vznést námitku). Pokud by bylo pravděpodobné, že došlo k porušení našeho zabezpečení s vysokým rizikem pro Vaše práva a svobody, oznámíme Vám tuto skutečnost bez zbytečného odkladu. Respektujeme Vaše právo podat podnět či stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

V případě jakýchkoliv nejasností, doplňujících dotazů nebo požadavků na realizaci výše uvedených práv v oblasti ochrany osobních údajů neváhejte kontaktovat provozovatele internetového obchodu Světlu Uhrákovou na tel. čísle +420 778 743 310, e-mailové adrese info@altens.cz .

Dne 25. 5. 2018                 

 

ZNAČKY, KTERÉ U NÁS ZAKOUPÍTE

                                             BONASTYL

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.